21/5/15

Διακόσμηση με σημαιάκια! Bunting decoration!

(Post in Englisth follows below)
Το δωμάτιο του γιου μου, στο σπίτι που νοικιάζουμε στο Λίβερπουλ, είναι αρκετά μεγάλο, ευήλιο, με λίγα όμως και λιτά έπιπλα από το ΙΚΕΑ (τα πιο βασικά) πράγμα που σημαίνει ότι μεγάλη επιφάνεια των τοίχων μένει άδεια με αποτέλεσμα το δωμάτιο να χρειάζεται λιγάκι "χρώμα" γιατί δείχνει πολύ απρόσωπο.  
Σκέφτηκα λοιπόν να του φτιάξω μια κατασκευή από ύφασμα ώστε να γεμίσουμε τον ένα τοίχο με ένα κάτιτις.  Εδώ και τέσσερις βδομάδες έχω ξεκινήσει μαθήματα ραπτικής οπότε ευκαιρία ήταν να χρησιμοποιήσω τις αμέτρητες γνώσεις μου (χα!χα!).  
Έτσι, πριν λίγες μέρες, έκανα τις απαραίτητες αγορές και γύρισα σπίτι για να ξεκινήσω το project μου.  Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αρτεμούλα που μου έχει δανείσει την ραπτομηχανή της και έτσι μπορώ και κάνω πράξη τις ιδέες μου! Το project αποφάσισα να είναι μια γιρλάντα από υφασμάτινα σημαιάκια.
Διάλεξα δύο διαφορετικά υφάσματα γιατί ήθελα να υπάρχει εναλλαγή μιας και είχα να καλύψω περίπου 2 μέτρα μήκος στον τοίχο. Σας αρέσουν;
Κάθισα στο μικρό μου γραφειάκι και έπιασα δουλειά! Ήθελα να το έχω έτοιμο και κρεμασμένο στον τοίχο, πριν ο μικρός γυρίσει από το σχολείο του.  Έκοψα, γάζωσα, ξεγάζωσα γιατί γάζωσα λάθος(!) αλλά στο τέλος νομίζω κάτι κάναμε!!!
Ο Απόστολος το καταχάρηκε και εγώ μαζί του ομολογώ...τώρα θέλει και η κόρη μου γιατί "δεν είναι δίκαιο να έχει μόνο ο Απόστολος" και έτσι από βδομάδα θα κατέβω να αγοράσω υφάσματα για την Φαίδρα!
My son's room in our house in Liverpool is quite big and sunny but rather empty and dull.  The fact that it has just the necessary furniture and also the fact that there is nothing hanging on the walls makes it seem impersonal. So, I thought about it and I decided to make something beautiful that will add some colour to his room. 
These days I am attending a course in Greenbank College, Introduction to Sewing, so I asked myself "why not do a project that needs a litte bit of sewing?"  
I went to Abakhan and picked up two different pieces of fabric and whatever else might be of use and went back home ready to start! I wanted to finish my bunting before my son Apostolos came back from school.  I sat at my small desk, cut the triangles, did the sewing and the ironing and...there we are! 
My bunting is now hanging on Apostolos's wall and guess what? My daughter has already given me her order because as she claimed "it's not fair! I want one, too!"
Hope you liked it and if you are interested in having one, just send an email to myasteroskoni3@gmail.com
Hope you all have a joyfull half term!


1 σχόλιο: